Pieni puhallus

JAA
ARTIKKELI

Suzuki XN85D Turbo 1984 Moottoripyörän ahtaminen ei ole teknisesti kovinkaan helposti perusteltavissa. XN85 on Suzukin tulkinta aiheesta. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 2000 -lehdessä 2/14. Uusia Mobilisti 2000 -lehtiä ei tehdä juuri nyt, mutta vanhoja numeroita voi tilata toimituksesta.  Tai tilaa alkuperäinen Mobilisti. teksti: Janne Halmkrona kuvat: Matti Ouvinen 1980-luku oli kulmikasta aikaa. Moottoripyörien muotoilu löysi modernin nykyajan vuosikymmenen […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Talvi tulee, lähde Lahteen!

Kesän virallisessa päätöksessä juhlitaan jälleen ajokauden vaihtumista kunnostussesongiksi. Lauantaina 2.9. Mobilisti Jamb-O-Ree tapahtuu siellä missä kuuluukin, Suomen …

LUE LISÄÄ

Totuus Olavi Virran autoista

Olavi Virran autoista on kirjoitettu paljon ja puhuttu vielä enemmän. Erikoista on se, että suurin osa tarinoista keskittyy autoon, jolla Virta ei koskaan ajanutkaan. On meidän vuoromme yrittää …

LUE LISÄÄ

Kehitysmaa-ajoneuvo

Fordson E83W Utilecon 1952 Miksi alkeellista, puurakenteista, avuttoman hidasta tila-autoa valmistettiin vielä 1950-luvun lopulla? Koska se oli Ford, englantilainen ja suunniteltu meille …

LUE LISÄÄ