Uusi Mobilisti on saapunut lehtipisteisiin. Lehden 38. tuotantokausi on siis jo puolivälissä. Miten lehti selviää kaudesta toiseen uudistumatta liikaa? Loppuvatko aiheet joista kirjoittaa? Toistuvatko samat virheet vuodesta toiseen? Miten joku voi sekoittaa Simca 1100:n ja Rellu kuutosen? Näihin kysymyksiin ei saa vastausta muuten kuin katsomalla jokaisen jakson, eikun lukemalla jokaisen lehden alusta loppuun. Osta Mobilisti, tiedät enemmän kuin muut. Tilaajana olisit tiennyt jo aiemmin, sillä he saavat lehtensä nopeammin. Tässä Mobilisti 4/2017:n viralliset tiiserit:
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Uusimmassa Mobilistissa koeajetaan Mustang SVO, Standard Vanguard Estate, IC Sport, International D-1200 ja Fiat 131 Racing. Tässä pientä videonpätkää koeajojen tiimellyksestä. Mobilistin …
Interstate 87:n tasainen asfaltti rullasi pyörien alla. Bill Weesill sytytti savukkeen. “Carry On My Wayward Son. Pistä kovemmalle!”, kapteenintuolissaan apumiehen, vai pitäisikö sanoa …
Uusimman Mobilistin kansikuvaa koristaa kotimainen urheiluauto, insinööri Vettenrannan Mefisto Gt. Muita lehden aiheita ovat mm. Volvo 760 GLE, Ärrä-Suzuki, Ford LTD Convertible ja Aston Martin …