Uusi Mobilisti on saapunut lehtipisteisiin. Lehden 38. tuotantokausi on siis jo puolivälissä. Miten lehti selviää kaudesta toiseen uudistumatta liikaa? Loppuvatko aiheet joista kirjoittaa? Toistuvatko samat virheet vuodesta toiseen? Miten joku voi sekoittaa Simca 1100:n ja Rellu kuutosen? Näihin kysymyksiin ei saa vastausta muuten kuin katsomalla jokaisen jakson, eikun lukemalla jokaisen lehden alusta loppuun. Osta Mobilisti, tiedät enemmän kuin muut. Tilaajana olisit tiennyt jo aiemmin, sillä he saavat lehtensä nopeammin. Tässä Mobilisti 4/2017:n viralliset tiiserit:
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Maailma tuli jälleen todistettua pieneksi, kun taannoin availin sähköpostejani. Yhdessä niistä pyydettiin tunnistusapua pohjoisella Uudellamaalla seisovaan autoon. teksti: Tero Ilola, kuvat: …
Mobilisti Jamb-O-Ree meni, talvi voi tulla. Jos et päässyt lumisateiden vuoksi paikalle, oheiselta videolta näet mistä jäit paitsi. Palkintoja voittaneiden nimet julkistetaan seuraavassa …