Imperiumin vastaisku?

JAA
ARTIKKELI

Uusi Mobilisti on saapunut lehtipisteisiin. Lehden 38. tuotantokausi on siis jo puolivälissä. Miten lehti selviää kaudesta toiseen uudistumatta liikaa? Loppuvatko aiheet joista kirjoittaa? Toistuvatko samat virheet vuodesta toiseen? Miten joku voi sekoittaa Simca 1100:n ja Rellu kuutosen? Näihin kysymyksiin ei saa vastausta muuten kuin katsomalla jokaisen jakson, eikun lukemalla jokaisen lehden alusta loppuun. Osta Mobilisti, tiedät enemmän kuin muut. Tilaajana olisit tiennyt jo aiemmin, sillä he saavat lehtensä nopeammin. Tässä Mobilisti 4/2017:n viralliset tiiserit:

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

    Katsokaa putkeen!

    Mobilistilla on myös Youtube-kanava. Kehittelemme hiljalleen liikkuvan kuvan ulottuvuutta Mobilistin näköiseksi. Videon ja äänen myötä yritämme tarjota koeajettavista ajoneuvoista …

    LUE LISÄÄ

    Vain murrosikäisille

    Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty …

    LUE LISÄÄ

    Mobilisti 6/2019 – Ilman reseptiä

    Vuoden kuudes Mobilisti on ilmestynyt. Uusi numero anniskelee sivuillaan aimo hevoskuurin luettavaa. On Avantia ja höyryvenettä, Celesteä ja Broncoa. On kolaroidun Pontiacin oikomista ja Matran …

    LUE LISÄÄ