Vain murrosikäisille

JAA
ARTIKKELI

Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty aiemmin Mobilisti 2000 -lehden ensimmäisessä numerossa 1/2014. Tilaa oikea Mobilisti! teksti: Janne Halmkrona, kuvat: Matti Ouvinen HRD on istuinta myöten moottoripyörän kokoinen. Vasemmalla sijaitseva käynnistyspoljin ei oikein istu kokonaisuuteen, sillä […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Autoliike Pekka Mäkinen- Suomen suurimman autoliikkeen nousu ja tuho

  Pekka Mäkisen autotalo on legenda, josta nykyään muistetaan lähinnä sen viimeinen olinpaikka. Mobilisti kävi paikalla vuonna 2005 ja selvitti suomen suurimman autoliikkeen oudon …

LUE LISÄÄ

Kuinka pitkälle Barracudalla pääsee?

Kuten Mobilisti 1/16 -lehtensä lukeneet tietävät, lehden päätoimittaja Jan Enqvist lähti tammikuun alussa Plymouthillaan talvea pakoon. Tarkkaa suunnitelmaa reitille ei ollut. Häneltä …

LUE LISÄÄ

Chevrolet Caprice Classic

Joillekin Caprice merkitsee työkalua taksi-, poliisi- ja virkakäyttöön. Toisille Caprice on enemmänkin hulppea johtokuntien edustusauto. Eräät taas näkevät siinä vanhan koulukunnan …

LUE LISÄÄ