Vain murrosikäisille

JAA
ARTIKKELI

Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty aiemmin Mobilisti 2000 -lehden ensimmäisessä numerossa 1/2014. Tilaa oikea Mobilisti! teksti: Janne Halmkrona, kuvat: Matti Ouvinen HRD on istuinta myöten moottoripyörän kokoinen. Vasemmalla sijaitseva käynnistyspoljin ei oikein istu kokonaisuuteen, sillä […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Rompetta brittiläisittäin

Beaulieun jokakeväinen rompetori järjestetään tänä viikonloppuna New Forestin kansallispuistossa Southamptonin lähellä. Tässä kevätrompetorin herkkuja vuosilta 2009 ja 2011.  Näitäkin …

LUE LISÄÄ

Ketju kireällä – suomalaista polkupyöräsotaa

Suomalainen salamasodankäynti ei moottoreita tarvinnut. Talvella luotettiin suksiin, kesällä jalkaväen etenemisvauhdin moninkertaisti polkupyörä. Jopa talvisotaan pyöriä pakko-otettiin …

LUE LISÄÄ

Mobilisti koelukee: Valvottua liikennettä

Mikä sai itä-saksalaisen rajavartijan nauramaan? Historiallisia laitteita käsittelevä kirjallisuus keskittyy turhan usein aiheena olevan ajoneuvon teknisten ominaisuuksien ja nippelitiedon …

LUE LISÄÄ