Vain murrosikäisille

JAA
ARTIKKELI

Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty aiemmin Mobilisti 2000 -lehden ensimmäisessä numerossa 1/2014. Tilaa oikea Mobilisti! teksti: Janne Halmkrona, kuvat: Matti Ouvinen HRD on istuinta myöten moottoripyörän kokoinen. Vasemmalla sijaitseva käynnistyspoljin ei oikein istu kokonaisuuteen, sillä […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Mobilisti 120 kansi

Mobilisti 1/20 –Kruzn’!

Vuoden ensimmäisessä Mobilistissa Hese Tolonen valottaa Stadin cruisingien alkutaivalta ja taustoja. Koeajossa on lopultakin kauan toivottu AMC Eagle, ensimmäinen nelivetohenkilöauto. Koeajossa …

LUE LISÄÄ

Kiitokoti kuudella pyörällä

Interstate 87:n tasainen asfaltti rullasi pyörien alla. Bill Weesill sytytti savukkeen. “Carry On My Wayward Son. Pistä kovemmalle!”, kapteenintuolissaan apumiehen, vai pitäisikö sanoa …

LUE LISÄÄ

Loch Hagnäsin hirviö

Mikäli Top Gearin suorittama Englannin kanaalin ylitys perämoottoroidulla Toyota Hiluxilla oli mielestäsi jotakin, olet väärässä. Hullut englantilaiset kun ylittivät kanaalin jo 1963 …

LUE LISÄÄ