Vain murrosikäisille

JAA
ARTIKKELI

Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty aiemmin Mobilisti 2000 -lehden ensimmäisessä numerossa 1/2014. Tilaa oikea Mobilisti! teksti: Janne Halmkrona, kuvat: Matti Ouvinen HRD on istuinta myöten moottoripyörän kokoinen. Vasemmalla sijaitseva käynnistyspoljin ei oikein istu kokonaisuuteen, sillä […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Uusi Mobilisti Senior on täällä!

Jos posti on ruohonleikkuultaan ehtinyt kuljettaa, ovat tilaajamme saaneet tänään uusimman Mobilisti Senior -lehden. Kyseessähän on erikseen tilattava, mustavalkoiseen ainekseen keskittyvä …

LUE LISÄÄ

Mobilisti 2000 Motonetin kanta-asiakkaille

Uskalla olla automies! Mobilisti 2000 on uusi lehti sinulle, jolle auto on tärkeä. Mobilisti 2000 kertoo kaikenkarvaisista harrasteajoneuvoista ja ajoneuvokulttuurin ilmiöistä neljä kertaa …

LUE LISÄÄ

Alfa Romeo Arna ja Datsun Cherry

Joskus kauan sitten pidettiin pelottavan hyvänä ideana yhdistää italialainen työllisyyspolitiikka ja japanilainen markkinatalous. Tuloksena oli Alfa Romeo Arna, jossa yhdistyi japanilainen …

LUE LISÄÄ