Vain murrosikäisille

JAA
ARTIKKELI

Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty aiemmin Mobilisti 2000 -lehden ensimmäisessä numerossa 1/2014. Tilaa oikea Mobilisti! teksti: Janne Halmkrona, kuvat: Matti Ouvinen HRD on istuinta myöten moottoripyörän kokoinen. Vasemmalla sijaitseva käynnistyspoljin ei oikein istu kokonaisuuteen, sillä […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Mobilistin sisällysluettelo 1979-2020

Mobilisti-lehdessä on vuosien varrella käsitelty monenlaisia asioita. Tässä reilun 40 vuoden listaus aiheista aakkosjärjestyksessä. Selaimen hakutoiminto (ctrl+f / applella cmd+f)) auttaa …

LUE LISÄÄ

Hei stiigatkaa!

Ruotsin ajoneuvoteollisuus on antanut maailmalle Volvon, Saabin ja Tunnelbanan. Siitä huolimatta kaikki alle nelikymppiset muistavat parhaiten rattikelkan. Aihetta käsiteltiin Mobilistissa 2/10. …

LUE LISÄÄ

Italdesign Aztec – Tulevaisuus, jota ei tullutkaan

Tulevaisuudennäkymien lennättely on aina vaikeaa. Konseptiautojen maailmassa ylilyönneiltä ei vältytä, onhan tärkeintä saavuttaa lehdistön ja näyttelyvieraiden huomio. Autotehtaat …

LUE LISÄÄ