Vain murrosikäisille

JAA
ARTIKKELI

Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty aiemmin Mobilisti 2000 -lehden ensimmäisessä numerossa 1/2014. Tilaa oikea Mobilisti! teksti: Janne Halmkrona, kuvat: Matti Ouvinen HRD on istuinta myöten moottoripyörän kokoinen. Vasemmalla sijaitseva käynnistyspoljin ei oikein istu kokonaisuuteen, sillä […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Finnilän lumikiituri

Elettiin 60-lukua. Kilpa-autoilijanakin tunnetun Lars Finnilän piti päästä liikkumaan mökillään Porkkalanniemellä myös talvella. “Lade” oli toipumassa Saksassa tapahtuneesta onnettomuudesta, …

LUE LISÄÄ

KAMELI, HERBE JA FAIJA

Legendan mukaan Kulosaareen ajaneissa raitiovaunuissa oli muinoin kristalli-ikkunat. Sehän sopi hienostokaupunginosan imagoon. Totta tai ei, se oli silti pientä verrattuna siihen, minkälaista …

LUE LISÄÄ

Apinain kuningas

Maailman suurimman moottoripyörätehtaan valmistama lelu otettiin kaukaisessa Pohjolassa todesta. Huvittavan pientä laitetta myytiin totisille teineille vuosittain tuhansia. Kukaan ei vieläkään …

LUE LISÄÄ