Uusin Mobilisti meni normaalisti painoon, vaikkakin sen postitus myöhästyi päivällä painotalon konerikon takia. Tilaajien lehtien jakelu, johon ei tällä hetkellä maanlaajuisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin Posti Oyj, takkuilee yhä. Postilakon vaikutukset tuntuvat yhä; erityisen paljon lehtiä on jakamatta pääkaupunkisudulla.
Espoon Kilon ja Helsingin Vallilan jakelukeskusten kautta kulkevan, lakossa jumiin jääneen paperipostin jakelu kestää tammikuulle asti, Postista kerrotaan. Tästä johtuen emme voi postittaa vielä uusia lehtiä saapumatta jääneiden tilalle. Odottakaahan vielä hetken aikaa. Onneksi Mobilisti kertoo asioista, jotka ovat jo ennestään vanhoja.
Paperilehteä odotellessanne suosittelemme kokeilemaan Mobilistin digiarkistoa, jossa uusin lehti on aina heti ilmestymispäivänä!
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Uusi Mobilisti on saapunut lehtipisteisiin. Lehden 38. tuotantokausi on siis jo puolivälissä. Miten lehti selviää kaudesta toiseen uudistumatta liikaa? Loppuvatko aiheet joista kirjoittaa? …
Vuoden toinen Mobilisti on ilmestynyt. Nyt paneudutaan Lloyd Arabellaan, jokamiesluokan historiaan, Dodge Lanceriin, Vauxhall VX2300:een, Matchless-motskariin, ja vaikka mihin. Ilmailuaiheena …