Mobilisti 8/2020 – Sivistystä setämiehille

JAA
ARTIKKELI

Tuotantokauden kahdeksas Mobilisti on ilmestynyt. Lehden pääaiheena on vasta valmistunut sankarientisöinti, Mercedes-Benz 290 Cabriolet A vuodelta 1936. Viipuriin lihanjalostajasuku Marschanille uutena myyty auto on kulkenut evakkotien Helsinkiin, latolöydöksi Lahteen ja museokapineeksi Svartvikiin 80-luvulla. Kymmenen vuoden entisöintityön jälkeen auto on nyt palautettu entiseen loistoonsa. Tässä maistiaisia lehden muustakin sisällöstä! Osta omasi lehtipisteestä tai liity tyytyväisten tilaajien (ja muutaman tyytymättömän napisijan) joukkoon!

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Mobilistin väeltä kaikille teille. Pyhien iloksi nettisivujen kaikki näyteartikkelit ovat avoimesti luettavissa.

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Mobilisti 3/21 – Tämä puoli ylöspäin

Tuotantokauden kolmas Mobilisti on nyt lehtipisteissä! Se on täynnä asiaa, jonka parissa setämies sekä viihtyy että viisastuu. Fiilistele elämää nähneen Suomi-MGA:n äärellä ja lue …

LUE LISÄÄ

Kehitysmaa-ajoneuvo

Fordson E83W Utilecon 1952 Miksi alkeellista, puurakenteista, avuttoman hidasta tila-autoa valmistettiin vielä 1950-luvun lopulla? Koska se oli Ford, englantilainen ja suunniteltu meille …

LUE LISÄÄ

    Mistä Mobilistin tilaajat puhuivat 2016?

    Meille Mobilistissa tilaajat ovat tärkeitä. Siksi Mobilistin tilaajat saavat täysin oman painoksensa lehdestä. Tilaajan lehdessä on ainakin 8 lisäsivua juttuja, joita ei irtonumerossa ole. …

    LUE LISÄÄ