Mobilisti 5 / 2023 – Vain yksi sivu puuttuu

    JAA
    ARTIKKELI

    Vuoden viides Mobilisti on ulkona. Painovirhepaholaisen riivaamana yksi sivu on lehdessä kahdesti, ja saman jutun lopetussivu puuttuu. Se on tässä ohessa, jotta Cagivan tekniset tiedotkin tulevat tutuiksi! Pahoittelemme virhettä ja selvitämme sen syytä/syyllistä.

    Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

    TILAA LEHTI

    Joko luit nämä autojutut:

      Mobilisti 1/2021 – Turvallisia tiloja

      Vuoden ensimmäinen Mobilisti on ilmestynyt, joten mikäpä parempi idea, kuin erakoitua autotallin tai miesluolan turviin piiloon pahaa maailmaa. Lehden aiheita ovat mm. Chevrolet Camaro SS/RS …

      LUE LISÄÄ

      Kehitysmaa-ajoneuvo

      Fordson E83W Utilecon 1952 Miksi alkeellista, puurakenteista, avuttoman hidasta tila-autoa valmistettiin vielä 1950-luvun lopulla? Koska se oli Ford, englantilainen ja suunniteltu meille …

      LUE LISÄÄ

        FORT PIIRAINEN

        Kai tiedät tilaajien saavan vuodessa lähes kokonaisen lehden verran enemmän luettavaa? Tämäkin juttu on julkaistu aiemmin vain Mobilisti 4/12:n tilaajasivuilla. Tilaa Mobilisti! Edessä nousee …

        LUE LISÄÄ