Mobilisti 5 / 2023 – Vain yksi sivu puuttuu

    JAA
    ARTIKKELI

    Vuoden viides Mobilisti on ulkona. Painovirhepaholaisen riivaamana yksi sivu on lehdessä kahdesti, ja saman jutun lopetussivu puuttuu. Se on tässä ohessa, jotta Cagivan tekniset tiedotkin tulevat tutuiksi! Pahoittelemme virhettä ja selvitämme sen syytä/syyllistä.

    Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

    TILAA LEHTI

    Joko luit nämä autojutut:

    Eilinen ei ruostu IV – Työn sankarit

    Kuka on sun iskä? Osta sille lahja! Neljäs Mobilisti Senior -erikoisalbumi on kunnianosoituksemme autoille töissä ja hyötykäytössä – limousinesta linjuriin. Satasivuinen jykevä albumi …

    LUE LISÄÄ

    Kehitysmaa-ajoneuvo

    Fordson E83W Utilecon 1952 Miksi alkeellista, puurakenteista, avuttoman hidasta tila-autoa valmistettiin vielä 1950-luvun lopulla? Koska se oli Ford, englantilainen ja suunniteltu meille …

    LUE LISÄÄ

    Kun Opel ammuttiin raketilla taivaalle

    Rakettien käyttö avaruuslennon voimanlähteenä kiinnosti tutkijoita jo viime vuosisadan alussa. Innokas nuori tutkija nimeltään Max Valier ehdotti asian tutkimista Fritz von Opelille vuoden 1927 …

    LUE LISÄÄ