J.Enqvist on tutkaillut Jaguar S-Typen syvintä olemusta ja Hese Tolonen jatkaa cruising-historian toisessa osassa siitä, mihin viimeksi jäätiin. K.Koistinen kertoo totuuden Ford Pintosta ja J.Halmkrona tutustuu tila-autojen uranuurtajaan, Renault Prairieen. Kotimaisten menestystarinoiden historiaa edustavat Petro-Horizon ja Winha Automatic -motskari. Lisäksi tutustutaan mm. puolalaisen sukellusveneen jännittävään pakomatkaan, eikä unohdeta myöskään sielukkaita romukuvia.
Tilaajapainoksen ylimääräisillä sivuilta löydätte mm. tunnustukselliesen jutun arcade-autopeliharrastamisesta, tarinan kahdesta Bohse-Ladasta ja tankkeri San Demetrion selviytymisihmeestä. Niitä ei kioskilta ostetussa lehdessä ole, sillä Mobilisti antaa enemmän tilaajilleen.
Tilaa Mobilisti. Digiarkistossa on luettavaa, vaikka karanteeni venähtäisi koko kevään mittaiseksi. Irtomyynnistä lehden löytää 17.3. lähtien.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Joillekin Caprice merkitsee työkalua taksi-, poliisi- ja virkakäyttöön. Toisille Caprice on enemmänkin hulppea johtokuntien edustusauto. Eräät taas näkevät siinä vanhan koulukunnan …
Lahessa tapahtuu jälleen. Tänä viikonloppuna 7.-8.5. nähdään ennennäkemätöntä kalustoa maan suurimmassa vanhojen ajoneuvojen näyttelyssä. Tässä pikainen näyte siitä, mitä paikalla …