Mobilisti 3/2020 – Sisältää Coronaa

JAA
ARTIKKELI

Pandemiakriisistä huolimatta Mobilisti on mennyt painoon ajallaan! Toimitus ja avustajakunta on viimeisen kuukauden puhunut etäpotaskaa;  lehti on syntynyt pääosin kotitoimistoista ja autotalleista käsin. Aihetarjontana sivuilla rullaavat mm. Shelby-avolava, Toyota Corona Coupé ja Toyota Crown Royal Saloon, Opel Manta 1.9 SR ja BMW R35 -moottoripyörä. Ilmailuaiheena alkaa Mika Zelikmanin juttusarja maailmanlopun airueista ja maailman kalleimmista aseista, joista ensimmäisenä on B-29 Superfortress – atomipommin kuljetin.

Vuoden kolmas Mobilisti-lehti tupsahtaa ulos 24. huhtikuuta. Irtomyynnistä sen voi ostaa 28.4. Tiesithän, että Mobilistin tilaajaversiossa on aina 8 sivua enemmän kuin irtonumerossa? Tilaajana saat myös pääsyn digitaaliseen lehtiarkistoon, jossa on kaikki 40 vuoden aikana ilmestyneet Mobilisti-lehdet näköispainoksina. Kannattaa siis tilata Mobilisti! Tilaa netissä tai soita! Asiakaspalvelumme – Outi Haapala – odottaa soittoasi virka-aikana numerossa 09 2727 100.

Tässä hieman kuvia lehden ajoneuvoaiheista.

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Kaikki Kymiringille 5.-6.9.!

Historic Race Finland saa kunnian järjestää ensimmäiset suuret autokilpailut Iitin Kymiringillä. Komeampaa päätöstä HRF:n 30. kisakaudelle ei voisi kuvitella: Kymiringin avautuminen …

LUE LISÄÄ

Koeajossa nyt

Uusimmassa Mobilistissa koeajetaan Mustang SVO, Standard Vanguard Estate, IC Sport, International D-1200 ja Fiat 131 Racing. Tässä pientä videonpätkää koeajojen tiimellyksestä. Mobilistin …

LUE LISÄÄ

Vain murrosikäisille

Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty …

LUE LISÄÄ