Mobilisti 2/2021 – Miehinen odööri!

    JAA
    ARTIKKELI

    Vuoden toisen Mobilistin kannessa on jännä Myski-moottorikelkka – muotoilua Suomesta. Tutun tanakka 100-sivuinen (tilaajilla 108, tiesittekö sitä?) laadukkaalle paperille painettu premium-painotuote tarjoilee myös kahden Suomi-Cadillacin tarinan, turboahdetun Nissan 300ZX:n, Oldsmobile Cutlass Supremen ja harrasteautoksi Saksasta vuonna 1959 haetun Kübelwagenin tarinat. Ilmailujuttuna perehdymme helikopteripioneeri Igor Sikorskyn elämään.  Tässä hieman maistiaisia Mobilistin antimista. Hae omasi lehtipisteestä, tai ole vielä fiksumpi: tilaa lehti – pääset silloin myös digitaaliseen lehtiarkistoon!

    Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

    TILAA LEHTI

    Joko luit nämä autojutut:

    Mobilisti 6/2020 – Juoksee jakoavaimen kanssa

    Vuoden kuudes Mobilisti on ilmestynyt lehtipisteisiin! Tanakan aviisin aiheina ovat mm. Kymiringin avauskilpailu, 16-venttiilinen vauhtivaunu Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, LT-1 -moottorinen Corvette …

    LUE LISÄÄ

    Osaava julkipano myy!

    Mobilistin neljäkymmenvuotisen taipaleen aikana lehtemme sivuilla on mainostettu kaikkea – lentäjänlakeista lakritsiin.  Moni mainostajista on yhä mukana  ja tavoittaa potentiaaliset …

    LUE LISÄÄ

    Mobilisti 1/24 – Auto on turbo

    Vuoden ensimmäinen Mobilisti on kioskeissa, keihäänkärkinään Saab 99 Turbo, Aston Martin DB2/4 Mark III, Buick LeSabre ja Harrikka Evo. Mukana myös Pontiac Fiero, Ferrari-replikana ja ilman ja …

    LUE LISÄÄ