Mobilisti 2/2021 – Miehinen odööri!

    JAA
    ARTIKKELI

    Vuoden toisen Mobilistin kannessa on jännä Myski-moottorikelkka – muotoilua Suomesta. Tutun tanakka 100-sivuinen (tilaajilla 108, tiesittekö sitä?) laadukkaalle paperille painettu premium-painotuote tarjoilee myös kahden Suomi-Cadillacin tarinan, turboahdetun Nissan 300ZX:n, Oldsmobile Cutlass Supremen ja harrasteautoksi Saksasta vuonna 1959 haetun Kübelwagenin tarinat. Ilmailujuttuna perehdymme helikopteripioneeri Igor Sikorskyn elämään.  Tässä hieman maistiaisia Mobilistin antimista. Hae omasi lehtipisteestä, tai ole vielä fiksumpi: tilaa lehti – pääset silloin myös digitaaliseen lehtiarkistoon!

    Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

    TILAA LEHTI

    Joko luit nämä autojutut:

    Erikoisalbumi: Eilinen ei ruostu

    Eilinen ei ruostu -erikoisalbumi tarjoilee satoja suomalaisia autokuvia vuosilta 1950-65 – säännöstelyn vuosista vapaan autokaupan aikaan. Vuosikerran ulkopuolella kirjana julkaistava …

    LUE LISÄÄ

    Kerta se on ensimmäinenkö?

    Uuden Mustangin Suomen hinnat on julkistettu. Fordin tiedotteissa ja siten monien lehtijuttujen kärkenä on toistunut se, että Mustang tulee myyntiin Euroopassa ensimmäisen kerran sen 50-vuotisen …

    LUE LISÄÄ

    Mobilisti roadtrip: Belgradin automuseo

    Vuonna 1994 perustettu Belgradin automuseo majailee vuonna 1929 rakennetussa suuressa autokorjaamo- ja pysäköintilaitoksessa. Sen kokoelmissa on mm. Titon entisiä edustusvaunuja. Kuvien …

    LUE LISÄÄ