Mobilisti 2/2021 – Miehinen odööri!

    JAA
    ARTIKKELI

    Vuoden toisen Mobilistin kannessa on jännä Myski-moottorikelkka – muotoilua Suomesta. Tutun tanakka 100-sivuinen (tilaajilla 108, tiesittekö sitä?) laadukkaalle paperille painettu premium-painotuote tarjoilee myös kahden Suomi-Cadillacin tarinan, turboahdetun Nissan 300ZX:n, Oldsmobile Cutlass Supremen ja harrasteautoksi Saksasta vuonna 1959 haetun Kübelwagenin tarinat. Ilmailujuttuna perehdymme helikopteripioneeri Igor Sikorskyn elämään.  Tässä hieman maistiaisia Mobilistin antimista. Hae omasi lehtipisteestä, tai ole vielä fiksumpi: tilaa lehti – pääset silloin myös digitaaliseen lehtiarkistoon!

    Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

    TILAA LEHTI

    Joko luit nämä autojutut:

    Kaikenkarvaiset ystäväni

    Citroën Ami on harrastajan silmissä kuin punkkariksi alkanut pikkusisko; siitä ei voi olla pitämättä, vaikka se näyttääkin oudolta. Yllättävää kyllä, Citroën suunnitteli sen tilalle …

    LUE LISÄÄ

    Eilinen ei ruostu IV – Työn sankarit

    Kuka on sun iskä? Osta sille lahja! Neljäs Mobilisti Senior -erikoisalbumi on kunnianosoituksemme autoille töissä ja hyötykäytössä – limousinesta linjuriin. Satasivuinen jykevä albumi …

    LUE LISÄÄ

      Mobilisti koelukee: Valvottua liikennettä

      Mikä sai itä-saksalaisen rajavartijan nauramaan? Historiallisia laitteita käsittelevä kirjallisuus keskittyy turhan usein aiheena olevan ajoneuvon teknisten ominaisuuksien ja nippelitiedon …

      LUE LISÄÄ