Steinway Racingin takakireäksi viritetty unlimited-kategorian jenkkiflyygeli. Cr-Mo -putkirunko, kevytmetallikori hikkorikehikolla. Saatavissa mustana tai mustana. Lisätilauksesta liekit tai flakemaalaus. Kaksi poljinta (automaattikoneisto) tai kolme poljinta (manuaalikoneisto), pedaalit kromattu ja kevennysporattu.
Täydet kisakilkkeet. Kansi kevytmetallia, läpihengittävä. Kaasunostin, sokkalukitus. Koskettimiston kansi hiilikuitua, paineilmatoiminen. Nuottien HUD-näyttö, lexan-tuulilasi. 108-oktaavinen peli.
Wagneriaaninen heavy duty -alusta, Mike Monroe -iskarit. Valkoiset Tiptronic-hipaisukoskettimet, mustat koskettimet ekoeebeniä. Kevennetty keinuvasarakoneisto rullanostimilla. Maaefektikanava pohjalevyssä. Tuck and Roll over Beethoven -tyyppinen vinyylipenkki, Lear Industries. Sähköinen kovuussäätö, etureunan kallistus.
Optiot: Auto-Meterin race-metronomi, näyttö 10 000 bpm asti. Neula hiilikuitua, runko seosmetallia. Glissandonesto, ohitettavissa kytkimellä. Stack-monitoiminäyttö MIDI-loggerilla. Soittonopeus lyöntiä/min, kielien lämpötila, soittokoneiston öljyn lämpötila. Koneiston kanteen saatavissa Sox & Martin -scooppi. Soittajalle vesi-ilokaasuruiskutus.
Tästä raju Show’N’Shine -flyygeli suoraan kadulle. Vaihdossa otetaan N-ryhmäläinen saluunapiano (nk. klinkkapiano). Myös aihiot ja metsäraadot ilman koneistoa kelpaavat.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Error: Access Token for mobilistilehti is not valid or has expired. Feed will not update.
There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.
Uusimmassa Mobilistissa koeajetaan Mustang SVO, Standard Vanguard Estate, IC Sport, International D-1200 ja Fiat 131 Racing. Tässä pientä videonpätkää koeajojen tiimellyksestä. Mobilistin …
Miksi brittein saarella suunnitellun koneen tunnistaa sen ulkonäöstä? Tämän pyörän olemus vaatii pidemmän selityksen. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilistissa 7/2008. Tilaa Mobilisti! teksti: …
Komeaa ajatella, että Mercedes-Benz E 500 on ollut maailman hienoin auto. Omani ostin Saksasta ensimmäiseltä käyttäjältä reilut kymmenen vuotta sitten. Syyskuussa se täyttää 20 vuotta. E …