M: Hot rod -flyygeli

JAA
ARTIKKELI

Steinway Racingin takakireäksi viritetty unlimited-kategorian jenkkiflyygeli. Cr-Mo -putkirunko, kevytmetallikori hikkorikehikolla. Saatavissa mustana tai mustana. Lisätilauksesta liekit tai flakemaalaus. Kaksi poljinta (automaattikoneisto) tai kolme poljinta (manuaalikoneisto), pedaalit kromattu ja kevennysporattu.

Täydet kisakilkkeet. Kansi kevytmetallia, läpihengittävä. Kaasunostin, sokkalukitus. Koskettimiston kansi hiilikuitua, paineilmatoiminen. Nuottien HUD-näyttö, lexan-tuulilasi. 108-oktaavinen peli.

Wagneriaaninen heavy duty -alusta, Mike Monroe -iskarit. Valkoiset Tiptronic-hipaisukoskettimet, mustat koskettimet ekoeebeniä. Kevennetty keinuvasarakoneisto rullanostimilla. Maaefektikanava pohjalevyssä. Tuck and Roll over Beethoven -tyyppinen vinyylipenkki, Lear Industries. Sähköinen kovuussäätö, etureunan kallistus.

Optiot:  Auto-Meterin race-metronomi, näyttö 10 000 bpm asti. Neula hiilikuitua, runko seosmetallia. Glissandonesto, ohitettavissa kytkimellä. Stack-monitoiminäyttö MIDI-loggerilla. Soittonopeus lyöntiä/min, kielien lämpötila, soittokoneiston öljyn lämpötila. Koneiston kanteen saatavissa Sox & Martin -scooppi. Soittajalle vesi-ilokaasuruiskutus.

Tästä raju Show’N’Shine -flyygeli suoraan kadulle. Vaihdossa otetaan N-ryhmäläinen saluunapiano (nk. klinkkapiano). Myös aihiot ja metsäraadot ilman koneistoa kelpaavat.

Dr. Böse

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Sen on oltava ranskalainen

BFG 1300 Ranskassa päätettiin 1970-luvulla elvyttää kotimainen moottoripyöräteollisuus. Yksi suurimpia teknisiä ongelmia oli alihankkijoiden puute, eihän maassa valmistettu komponentteja …

LUE LISÄÄ

Ketju kireällä – suomalaista polkupyöräsotaa

Suomalainen salamasodankäynti ei moottoreita tarvinnut. Talvella luotettiin suksiin, kesällä jalkaväen etenemisvauhdin moninkertaisti polkupyörä. Jopa talvisotaan pyöriä pakko-otettiin …

LUE LISÄÄ

Mobilisti 3/2022 – Kansan palvelija

Vuoden kolmas Mobla on ilmestynyt! Kerromme Suomeen uutena tuodun Marcoksen tarinan ja GAZ-24:n muotoiluhistorian. Sedan-setä tutustuu mustanpuhuvaan Chevrolet Lagunaan ja käy läpi toimituksen …

LUE LISÄÄ