M: Hot rod -flyygeli

JAA
ARTIKKELI

Steinway Racingin takakireäksi viritetty unlimited-kategorian jenkkiflyygeli. Cr-Mo -putkirunko, kevytmetallikori hikkorikehikolla. Saatavissa mustana tai mustana. Lisätilauksesta liekit tai flakemaalaus. Kaksi poljinta (automaattikoneisto) tai kolme poljinta (manuaalikoneisto), pedaalit kromattu ja kevennysporattu.

Täydet kisakilkkeet. Kansi kevytmetallia, läpihengittävä. Kaasunostin, sokkalukitus. Koskettimiston kansi hiilikuitua, paineilmatoiminen. Nuottien HUD-näyttö, lexan-tuulilasi. 108-oktaavinen peli.

Wagneriaaninen heavy duty -alusta, Mike Monroe -iskarit. Valkoiset Tiptronic-hipaisukoskettimet, mustat koskettimet ekoeebeniä. Kevennetty keinuvasarakoneisto rullanostimilla. Maaefektikanava pohjalevyssä. Tuck and Roll over Beethoven -tyyppinen vinyylipenkki, Lear Industries. Sähköinen kovuussäätö, etureunan kallistus.

Optiot:  Auto-Meterin race-metronomi, näyttö 10 000 bpm asti. Neula hiilikuitua, runko seosmetallia. Glissandonesto, ohitettavissa kytkimellä. Stack-monitoiminäyttö MIDI-loggerilla. Soittonopeus lyöntiä/min, kielien lämpötila, soittokoneiston öljyn lämpötila. Koneiston kanteen saatavissa Sox & Martin -scooppi. Soittajalle vesi-ilokaasuruiskutus.

Tästä raju Show’N’Shine -flyygeli suoraan kadulle. Vaihdossa otetaan N-ryhmäläinen saluunapiano (nk. klinkkapiano). Myös aihiot ja metsäraadot ilman koneistoa kelpaavat.

Dr. Böse

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Grande Remise

Eurooppa oli jotain ainutlaatuisen ylevää vielä 1930-luvun alussa. Suuri lamakausi ahdisti, mutta saattoi yhä uskoa, että Eurooppa oli maailman keskipiste ja olisi sitä myös tulevaisuudessa. …

LUE LISÄÄ

Mobilisti 5/2020 – Pojat on poikia.

Vuoden viides Mobilisti on ilmestynyt tilaajille ja nyt myös irtonumeromyyntiin lehtipisteisiin. Vitosen aiheina ovat mm. seuraavat: Lehtimagnaatti Urpo Lahtisen BMW M635 CSi 1985 …

LUE LISÄÄ

Leonid – Automies

Leonid Brežneviä on pidetty pysähtyneisyyden ajan johtajana ja yhtenä Neuvostoliiton sortumisen pääarkkitehtina. Leonid-setä oli kuitenkin vannoutunut automies ja Auto Traderin lukija, jonka …

LUE LISÄÄ