Kaksipyöräistä kuvanveistoa

JAA
ARTIKKELI

Länsimaissa moottoripyörä oli kulkuneuvo vain oman aikansa. Siitä tuli lopulta lelu, harrastuksen tai pikemminkin intohimon kohde. Moottoripyörien harrasterakentelun lähtökohtana oli pitkään halu ajaa kovaa. 1960-luvulla sen rinnalle keksittiin idea rakentaa laitteita ensisijaisesti hyvän näköisiksi, ei niinkään ajettaviksi. Suomessa oltiin omalla tavallaan ajan hermolla. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 3/2013 tilaajasivuilla. Tilaa sinäkin Mobilisti! teksti: Janne […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Luuvitonen!

Vuoden viides Mobilisti on ilmestynyt tilaajille tänään, ainakin niille joille posti on sen sallinut. Vaikka lehdellä on jälleen paljon pituutta, ei kaikki kuvattu materiaali millään mahtunut …

LUE LISÄÄ

Mobilisti 5/2016 saapuu, katso video!

On taas uuden Mobilistin aika. Numero 5/2016 ilmestyy tilaajille 5. elokuuta. Lehtipisteissä 5/16 on ensi viikolla; tilaaja saa lehtensä aiemmin ja laajempana, sillä Mobilistin kotiin …

LUE LISÄÄ

Edustusajoneuvo

Harley-Davidson VFD 1934 Sata vuotta sitten Kemi Oy:tä kutsuttiin Lapin leivän isäksi. Mennyt valta ja loisto elää enää tarinoissa. Harley-Davidsonin huippumallia valmistettiin viisi …

LUE LISÄÄ