Kaksipyöräistä kuvanveistoa

JAA
ARTIKKELI

Länsimaissa moottoripyörä oli kulkuneuvo vain oman aikansa. Siitä tuli lopulta lelu, harrastuksen tai pikemminkin intohimon kohde. Moottoripyörien harrasterakentelun lähtökohtana oli pitkään halu ajaa kovaa. 1960-luvulla sen rinnalle keksittiin idea rakentaa laitteita ensisijaisesti hyvän näköisiksi, ei niinkään ajettaviksi. Suomessa oltiin omalla tavallaan ajan hermolla. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 3/2013 tilaajasivuilla. Tilaa sinäkin Mobilisti! teksti: Janne […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Totuus Olavi Virran autoista

Olavi Virran autoista on kirjoitettu paljon ja puhuttu vielä enemmän. Erikoista on se, että suurin osa tarinoista keskittyy autoon, jolla Virta ei koskaan ajanutkaan. On meidän vuoromme yrittää …

LUE LISÄÄ

Mobilisti roadtrip: Belgradin ilmailumuseo

Vuonna 1957 perustettu Jugoslavian ilmavoimien museo on jännittävä geodeettinen kultakalamalja, joka pitää sisällään mieleenpainuvan kokoelman ilmailuhistoriaa sen alkuhämäristä Kosovon …

LUE LISÄÄ

70-luku on täällä!

Mobilisti 3/2017 on 70-luvun erikoisnumero. Ennätyssuuressa lehdessä on ainakin 140 sivua – tilaajilla 148! Jötkäle painaa lähemmäs puoli kiloa ja on täynnä. Niin täynnä, ettei kaikki …

LUE LISÄÄ