/>

Kaksipyöräistä kuvanveistoa

JAA
ARTIKKELI

Länsimaissa moottoripyörä oli kulkuneuvo vain oman aikansa. Siitä tuli lopulta lelu, harrastuksen tai pikemminkin intohimon kohde. Moottoripyörien harrasterakentelun lähtökohtana oli pitkään halu ajaa kovaa. 1960-luvulla sen rinnalle keksittiin idea rakentaa laitteita ensisijaisesti hyvän näköisiksi, ei niinkään ajettaviksi. Suomessa oltiin omalla tavallaan ajan hermolla. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 3/2013 tilaajasivuilla. Tilaa sinäkin Mobilisti! teksti: Janne […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Mobilisti 8/2016 on saapunut!

Uusi numero on tilaajilla tänään 16.12. Lehtikioskeissa se on ensi viikolla. Tässä hieman kuvamaistiaisia tuoreesta lehdestä. Harrin Pähkinät -palstan kilpailussa Mobilisti-tuotepalkinnon …

LUE LISÄÄ

Sukelluspurjevene R-14

Sukellusveneiden alkutaipaleella sukellusveneet kulkivat lihasvoimin. Paljon myöhemmin USA:n laivastolla oli yhden kerran purjekäyttöinenkin sukellusvene. Tämäkin artikkeli on vanhaa uutista, …

LUE LISÄÄ

Sähköistä suhinaa – Saab 99 EMS

Saab 99 oli ruotsalaistehtaan kurotus keskiluokkaan. 99 EMS tarjosi ruiskumoottorin tehoa ja miellyttäviä mukavuusvarusteita 70-luvun menestyville miehille. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilistissa …

LUE LISÄÄ