Kaksipyöräistä kuvanveistoa

JAA
ARTIKKELI

Länsimaissa moottoripyörä oli kulkuneuvo vain oman aikansa. Siitä tuli lopulta lelu, harrastuksen tai pikemminkin intohimon kohde. Moottoripyörien harrasterakentelun lähtökohtana oli pitkään halu ajaa kovaa. 1960-luvulla sen rinnalle keksittiin idea rakentaa laitteita ensisijaisesti hyvän näköisiksi, ei niinkään ajettaviksi. Suomessa oltiin omalla tavallaan ajan hermolla. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 3/2013 tilaajasivuilla. Tilaa sinäkin Mobilisti! teksti: Janne […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Mobilisti 2000 Motonetin kanta-asiakkaille

Uskalla olla automies! Mobilisti 2000 on uusi lehti sinulle, jolle auto on tärkeä. Mobilisti 2000 kertoo kaikenkarvaisista harrasteajoneuvoista ja ajoneuvokulttuurin ilmiöistä neljä kertaa …

LUE LISÄÄ

Ihmenelonen!

Vuoden neljäs Mobilisti on saapunut tilaajille tänään perjantaina 9.6. Irtonumeromyyntiin se ilmestyy ensi viikon alkupäivinä. Tässä kuvia, jotka eivät lehteen mahtuneet. Mutta mitkä …

LUE LISÄÄ

Muulla tavalla Mulhousessa

Mulhousen automuseo Ranskassa on monille tuttu jättiläiskokoelma. Yleensä suurmuseosta nähdään vain kiiltäviä näyttelykuvia, mutta Mobilistin toimittaja sattui kesälomallaan paikalle …

LUE LISÄÄ