Kaksipyöräistä kuvanveistoa

JAA
ARTIKKELI

Länsimaissa moottoripyörä oli kulkuneuvo vain oman aikansa. Siitä tuli lopulta lelu, harrastuksen tai pikemminkin intohimon kohde. Moottoripyörien harrasterakentelun lähtökohtana oli pitkään halu ajaa kovaa. 1960-luvulla sen rinnalle keksittiin idea rakentaa laitteita ensisijaisesti hyvän näköisiksi, ei niinkään ajettaviksi. Suomessa oltiin omalla tavallaan ajan hermolla. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 3/2013 tilaajasivuilla. Tilaa sinäkin Mobilisti! teksti: Janne […]

Nyt on tarjolla sellaista herkkua, että varasimme tämän jutun vain lehden tilanneille.

Jos jo olet tilaaja, pääset lukemaan jutun kirjautumalla sisään.

TILAA LEHTI

OLEN JO TILAAJA

Joko luit nämä autojutut:

Mobilisti 6/2019 – Ilman reseptiä

Vuoden kuudes Mobilisti on ilmestynyt. Uusi numero anniskelee sivuillaan aimo hevoskuurin luettavaa. On Avantia ja höyryvenettä, Celesteä ja Broncoa. On kolaroidun Pontiacin oikomista ja Matran …

LUE LISÄÄ

Itä-Saksan ihmeitä

Euroopassa oli kerran valtio, jonka on nykyään vaikea uskoa olleen oikeasti olemassa. Itä-Saksassa valtaa piti suunnitelmatalous, joka olisi hajonnut omaan mahdottomuuteensa ellei sitä olisi …

LUE LISÄÄ

Sukelluspurjevene R-14

Sukellusveneiden alkutaipaleella sukellusveneet kulkivat lihasvoimin. Paljon myöhemmin USA:n laivastolla oli yhden kerran purjekäyttöinenkin sukellusvene. Tämäkin artikkeli on vanhaa uutista, …

LUE LISÄÄ