Imperiumin vastaisku?

JAA
ARTIKKELI

Uusi Mobilisti on saapunut lehtipisteisiin. Lehden 38. tuotantokausi on siis jo puolivälissä. Miten lehti selviää kaudesta toiseen uudistumatta liikaa? Loppuvatko aiheet joista kirjoittaa? Toistuvatko samat virheet vuodesta toiseen? Miten joku voi sekoittaa Simca 1100:n ja Rellu kuutosen? Näihin kysymyksiin ei saa vastausta muuten kuin katsomalla jokaisen jakson, eikun lukemalla jokaisen lehden alusta loppuun. Osta Mobilisti, tiedät enemmän kuin muut. Tilaajana olisit tiennyt jo aiemmin, sillä he saavat lehtensä nopeammin. Tässä Mobilisti 4/2017:n viralliset tiiserit:

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Muuttaminen kannattaa aina

Eräs ihmiskunnan vanhimpia ja turhauttavimpia materiaan liittyviä lauseita kuuluu: “Hukkasimme sen muutossa.” Jokainen lienee kuullut tuon harmittavan sanonnan jossakin vaiheessa elämäänsä …

LUE LISÄÄ

Käyttöesine ja provokaatioväline

Mielessä oli enemmän käytäntö kuin harrastaminen, kun Uudenkaupungin telakan isännöitsijä Pentti Helpiö vuonna -72 seisoi Kalkun huutokaupassa ja hankki kaksi armeijan käytöstä poistettua …

LUE LISÄÄ

Edustusajoneuvo

Harley-Davidson VFD 1934 Sata vuotta sitten Kemi Oy:tä kutsuttiin Lapin leivän isäksi. Mennyt valta ja loisto elää enää tarinoissa. Harley-Davidsonin huippumallia valmistettiin viisi …

LUE LISÄÄ