Tee se itse

JAA
ARTIKKELI

Monet yritykset hassaavat tuhansia euroja imagonmainontaan, brändinhallintaan ja menekinedistämiseen. Meillä Mobilistissa konsernin omat mainosmateriaalit suunnitellaan ja toteuttaa Älykäs Suunnittelu Ky. Se tarkoittaa toimituksen lastenhuoneeseen kokoontunutta sotamiesneuvostoa, joka – yleensä deadlinepäivän iltana, omaan nokkeluuteensa tukehtuen – ideoi, tarvittaessa kuvaa ja leiskaa mainokset. Tässä perjantain ratoksi muutamia näytteistä Älykkään Suunnittelun mainosportfoliosta.

Mikä on suosikkisi? Kommentoi Facebookissa!

Mitä vielä mietit? Tilaa Mobilisti.

Tämä vain löytyi netistä.

Hitler kuulee Mobilistin tilaajasivuista from Tietäjä Savant on Vimeo.

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Sno-par on parsa

Tämän jutun kirjoittaminen lankesi minulle seuraavista syistä. Olen toimittajistamme ainoa, joka ei ole koskaan lasketellut. Enkä ajanut moottorikelkalla. Prätkäkorttia ei ole, enkä …

LUE LISÄÄ

Kaikenkarvaiset ystäväni

Citroën Ami on harrastajan silmissä kuin punkkariksi alkanut pikkusisko; siitä ei voi olla pitämättä, vaikka se näyttääkin oudolta. Yllättävää kyllä, Citroën suunnitteli sen tilalle …

LUE LISÄÄ

    Kuuletko – ja tunnistatko – ääniä?

    Mobilistin toimituksella oli menneinä vuosina tapana äänittää esiteltyjen ajoneuvojen ääniä. Poimimme kaksitoista toimituksen suosikkia, mutta emmepä kerro missä järjestyksessä. Osaatko …

    LUE LISÄÄ