Monet yritykset hassaavat tuhansia euroja imagonmainontaan, brändinhallintaan ja menekinedistämiseen. Meillä Mobilistissa konsernin omat mainosmateriaalit suunnitellaan ja toteuttaa Älykäs Suunnittelu Ky. Se tarkoittaa toimituksen lastenhuoneeseen kokoontunutta sotamiesneuvostoa, joka – yleensä deadlinepäivän iltana, omaan nokkeluuteensa tukehtuen – ideoi, tarvittaessa kuvaa ja leiskaa mainokset. Tässä perjantain ratoksi muutamia näytteistä Älykkään Suunnittelun mainosportfoliosta.
Mikä on suosikkisi? Kommentoi Facebookissa!
Tämä vain löytyi netistä.
Hitler kuulee Mobilistin tilaajasivuista from Tietäjä Savant on Vimeo.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Uusi Mobilisti on saapunut lehtipisteisiin. Lehden 38. tuotantokausi on siis jo puolivälissä. Miten lehti selviää kaudesta toiseen uudistumatta liikaa? Loppuvatko aiheet joista kirjoittaa? …
Jotkut urheilulajit ovat unohtuneet, vaikka niiden ei olisi pitänyt. Mikä olisikaan hiihtoajoja suomalaisempi tapa viettää talvea? Tämäkin tarina on tuttu lehden sivuilta. Se on nähty …
Kai tiedät tilaajien saavan vuodessa lähes kokonaisen lehden verran enemmän luettavaa? Tämäkin juttu on julkaistu aiemmin vain Mobilisti 4/12:n tilaajasivuilla. Tilaa Mobilisti! Edessä nousee …