Tee se itse

JAA
ARTIKKELI

Monet yritykset hassaavat tuhansia euroja imagonmainontaan, brändinhallintaan ja menekinedistämiseen. Meillä Mobilistissa konsernin omat mainosmateriaalit suunnitellaan ja toteuttaa Älykäs Suunnittelu Ky. Se tarkoittaa toimituksen lastenhuoneeseen kokoontunutta sotamiesneuvostoa, joka – yleensä deadlinepäivän iltana, omaan nokkeluuteensa tukehtuen – ideoi, tarvittaessa kuvaa ja leiskaa mainokset. Tässä perjantain ratoksi muutamia näytteistä Älykkään Suunnittelun mainosportfoliosta.

Mikä on suosikkisi? Kommentoi Facebookissa!

Mitä vielä mietit? Tilaa Mobilisti.

Tämä vain löytyi netistä.

Hitler kuulee Mobilistin tilaajasivuista from Tietäjä Savant on Vimeo.

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

    Mistä Mobilistin tilaajat puhuivat 2016?

    Meille Mobilistissa tilaajat ovat tärkeitä. Siksi Mobilistin tilaajat saavat täysin oman painoksensa lehdestä. Tilaajan lehdessä on ainakin 8 lisäsivua juttuja, joita ei irtonumerossa ole. …

    LUE LISÄÄ

    Ketju kireällä – suomalaista polkupyöräsotaa

    Suomalainen salamasodankäynti ei moottoreita tarvinnut. Talvella luotettiin suksiin, kesällä jalkaväen etenemisvauhdin moninkertaisti polkupyörä. Jopa talvisotaan pyöriä pakko-otettiin …

    LUE LISÄÄ

    Mobilisti 7/2018 – Pojat on poikia

    Eräänä lokakuisena iltapäivänä päätoimittaja Enqvist hihkui työhuoneessaan, että nyt on vuosisadan vihje. Mieheke-elokuvan pääosassa oleva -36 Chrysler Roadster olisi kuulemma …

    LUE LISÄÄ