Monet yritykset hassaavat tuhansia euroja imagonmainontaan, brändinhallintaan ja menekinedistämiseen. Meillä Mobilistissa konsernin omat mainosmateriaalit suunnitellaan ja toteuttaa Älykäs Suunnittelu Ky. Se tarkoittaa toimituksen lastenhuoneeseen kokoontunutta sotamiesneuvostoa, joka – yleensä deadlinepäivän iltana, omaan nokkeluuteensa tukehtuen – ideoi, tarvittaessa kuvaa ja leiskaa mainokset. Tässä perjantain ratoksi muutamia näytteistä Älykkään Suunnittelun mainosportfoliosta.
Mikä on suosikkisi? Kommentoi Facebookissa!
Tämä vain löytyi netistä.
Hitler kuulee Mobilistin tilaajasivuista from Tietäjä Savant on Vimeo.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Kuvatalkoot-nimikkeen alla esiintyneet sivut ovat aina olleet tärkeä osa Mobilisti-lehteä. Niiden viehätys perustuu tahattomaan sekavuuteen, joka vie lukijan tai siis katsojan mukanaan useaan …
Eurooppa oli jotain ainutlaatuisen ylevää vielä 1930-luvun alussa. Suuri lamakausi ahdisti, mutta saattoi yhä uskoa, että Eurooppa oli maailman keskipiste ja olisi sitä myös tulevaisuudessa. …