Monet yritykset hassaavat tuhansia euroja imagonmainontaan, brändinhallintaan ja menekinedistämiseen. Meillä Mobilistissa konsernin omat mainosmateriaalit suunnitellaan ja toteuttaa Älykäs Suunnittelu Ky. Se tarkoittaa toimituksen lastenhuoneeseen kokoontunutta sotamiesneuvostoa, joka – yleensä deadlinepäivän iltana, omaan nokkeluuteensa tukehtuen – ideoi, tarvittaessa kuvaa ja leiskaa mainokset. Tässä perjantain ratoksi muutamia näytteistä Älykkään Suunnittelun mainosportfoliosta.
Mikä on suosikkisi? Kommentoi Facebookissa!
Tämä vain löytyi netistä.
Hitler kuulee Mobilistin tilaajasivuista from Tietäjä Savant on Vimeo.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Mobilisti 5/15 on painossa ja ilmestyy tilaajille 7.8. lisäsivuineen. Irtonumero-ostajien 100-sivuinen painos on lehtihyllyissä sitä seuraavalla viikolla. Kuvat: Matti Ouvinen & Tapio …
Huomenna se alkaa, yhdeksältä aamulla – Classic Motorshow Lahdessa. Näyttelyn rakentaminen on yhä kesken, mutta nyt jo näyttää sekä teemahallissa että kerhojen ja aatteellis-kaupallisten …