Uusin Mobilisti meni normaalisti painoon, vaikkakin sen postitus myöhästyi päivällä painotalon konerikon takia. Tilaajien lehtien jakelu, johon ei tällä hetkellä maanlaajuisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin Posti Oyj, takkuilee yhä. Postilakon vaikutukset tuntuvat yhä; erityisen paljon lehtiä on jakamatta pääkaupunkisudulla.
Espoon Kilon ja Helsingin Vallilan jakelukeskusten kautta kulkevan, lakossa jumiin jääneen paperipostin jakelu kestää tammikuulle asti, Postista kerrotaan. Tästä johtuen emme voi postittaa vielä uusia lehtiä saapumatta jääneiden tilalle. Odottakaahan vielä hetken aikaa. Onneksi Mobilisti kertoo asioista, jotka ovat jo ennestään vanhoja.
Paperilehteä odotellessanne suosittelemme kokeilemaan Mobilistin digiarkistoa, jossa uusin lehti on aina heti ilmestymispäivänä!
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Satapiikkien kehitys oli 80-luvulla nopeampaa kuin koskaan. Tehot nousivat ja italialaiset pyrkivät japanilaisten rinnalle. HRD oli pienen valmistajan yritys päästä isojen ohitse. Juttu on nähty …
Nyt ei aika tule pitkäksi. Lehtipisteet notkuvat Mobilistia, sillä sekä uusin kanta-Mobilisti (4/2019) että Senior ovat ilmestyneet. Helpointa on tietysti tilata lehdet kotiin kannettuina. Se …