Uusin Mobilisti meni normaalisti painoon, vaikkakin sen postitus myöhästyi päivällä painotalon konerikon takia. Tilaajien lehtien jakelu, johon ei tällä hetkellä maanlaajuisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin Posti Oyj, takkuilee yhä. Postilakon vaikutukset tuntuvat yhä; erityisen paljon lehtiä on jakamatta pääkaupunkisudulla.
Espoon Kilon ja Helsingin Vallilan jakelukeskusten kautta kulkevan, lakossa jumiin jääneen paperipostin jakelu kestää tammikuulle asti, Postista kerrotaan. Tästä johtuen emme voi postittaa vielä uusia lehtiä saapumatta jääneiden tilalle. Odottakaahan vielä hetken aikaa. Onneksi Mobilisti kertoo asioista, jotka ovat jo ennestään vanhoja.
Paperilehteä odotellessanne suosittelemme kokeilemaan Mobilistin digiarkistoa, jossa uusin lehti on aina heti ilmestymispäivänä!
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Vuoden toinen Mobilisti on ilmestynyt! Aiheina mm. todellinen selviytyjä-Ford 1948, Auto-Parikan vaihtoautoimperiumi, Mitsubishi Pajero, Vauxhall Velox, Rovaniemen paloauto no. 1 ja vaikka mitä. …
Neljäs Mobilisti kaudelle 2023 on ulkona! Lehden kärkenä on patinoitunut Ford Custom 1950 ja nelivetoinen Peugeot 505 Break Dangel. Mukana myös Ford TT-bussi, piilofarmari-Caprice, vauhdikas MV …