Uusin Mobilisti meni normaalisti painoon, vaikkakin sen postitus myöhästyi päivällä painotalon konerikon takia. Tilaajien lehtien jakelu, johon ei tällä hetkellä maanlaajuisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin Posti Oyj, takkuilee yhä. Postilakon vaikutukset tuntuvat yhä; erityisen paljon lehtiä on jakamatta pääkaupunkisudulla.
Espoon Kilon ja Helsingin Vallilan jakelukeskusten kautta kulkevan, lakossa jumiin jääneen paperipostin jakelu kestää tammikuulle asti, Postista kerrotaan. Tästä johtuen emme voi postittaa vielä uusia lehtiä saapumatta jääneiden tilalle. Odottakaahan vielä hetken aikaa. Onneksi Mobilisti kertoo asioista, jotka ovat jo ennestään vanhoja.
Paperilehteä odotellessanne suosittelemme kokeilemaan Mobilistin digiarkistoa, jossa uusin lehti on aina heti ilmestymispäivänä!
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Kustannus osakeyhtiö Mobilisti julkaisee kahta lehteä, itse Mobilistia ja Mobilisti Senioria. Koska jälkimmäistä eivät kaikki vielä tunne, julkaisemme tässä näytetarinan Mobilisti …
Hyvät prätkät maksavat lähes kaksikymmentätonnia. Toyota tonni maksoi paljon vähemmän. Yli 2000 nuorta sai Toyota 1000:sta “makeen kiesin”. Niin, mitä olisi suuri veronkiertonumeromme ilman …
Sanovat, ettei ensirakkaus koskaan kuole. Uskokoon rakkauteen ken tahtoo, mutta monelle automiehelle se ensimmäinen oma auto jää syvemmälle mielen syövereihin kuin sitä seuranneet kulkupelit. …