Klikkaa sivun yläkulmasta ”Kirjaudu”.
HUOMIO! Vaikka olisit käyttänyt vanhaa arkistoa, kokonaan uudistuneessa systeemissä kirjaudut nyt ensimmäisellä kerralla näiden ohjeiden mukaisesti.
Kirjautumissivuilla klikkaa ”Kirjaudun ensimmäistä kertaa”, tähän tarvitset tilaajanumerosi ja postinumerosi. Ne löydät joko Mobilistin laskusta tai lehden postituspussin yläkulmasta. Pääset luomaan itsellesi käyttäjätunnuksen. Tarvitset sähköpostin, jonne saat vahvistusviestin; tämän varmistuksen jälkeen ja siitä eteenpäin kirjaudut sivuille luomillasi tunnuksilla – siis sähköpostilla ja salasanalla.
Digipalveluissa voit lukea uusimman lehden digipainoksena, kaikki aiemmin ilmestyneet Mobilistit näköislehtinä ja tehdä vaikkapa osoitteenmuutoksen.
Katso video, näin helposti se käy!
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Joskus kauan sitten pidettiin pelottavan hyvänä ideana yhdistää italialainen työllisyyspolitiikka ja japanilainen markkinatalous. Tuloksena oli Alfa Romeo Arna, jossa yhdistyi japanilainen …
Tämän jutun kirjoittaminen lankesi minulle seuraavista syistä. Olen toimittajistamme ainoa, joka ei ole koskaan lasketellut. Enkä ajanut moottorikelkalla. Prätkäkorttia ei ole, enkä …