Mobilisti 4/2021 – Kellä Omni on.

JAA
ARTIKKELI

Vuoden neljäs Mobilisti on ilmestynyt tilaajille ja nyt myös lehtipisteisiin. Takatalvisella kannella varustetussa kesälukemistossa on monipuolisesti aiheita, joiden parissa setämies sekä viihtyy että sivistyy. Esittelemme selviytyneen klassikko-Chevyn – sellaisen joita Suomi-autot olivat. Tutustumme myös Remun vanhaan Volvoon ja Simca Aronde Montlheryyn. Moottoripyöräpuolella aiheena ovat Hondan satapiikit, joiden kilpamenestyksellä japanilaismerkki breikkasi lännessä. Hyötyajoneuvojen ystäville käymme jakelukierroksella Hartwallin vanhalla Volkkarilla. Sota- ja merenkulkuaiheena tutustumme raskaan risteilijän, Prinz Eugenin seikkailuihin. Hae omasi lehtipisteestä tai pistä tilaus vetämään, se käy kätevästi Mobilistin nettisivujen kautta! Muistathan, että tilaajana saat kahdeksan sivua pidemmän lehden ja pääsyn digitaaliseen lehtiarkistoon, jossa on jokainen ilmestynyt Mobilisti-lehti!

Tässä hieman kuvatyrkkyjä lehden ajoneuvoaiheista.

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Kehitysmaa-ajoneuvo

Fordson E83W Utilecon 1952 Miksi alkeellista, puurakenteista, avuttoman hidasta tila-autoa valmistettiin vielä 1950-luvun lopulla? Koska se oli Ford, englantilainen ja suunniteltu meille …

LUE LISÄÄ

Dexterin salaisuus

Tämä juttu oli todella vaikea saada lehteen. Vielä vuonna 2008 silloin lähes 30 vuotta vanha Corolla DX herätti ankaraa vastustusta. Asiaa piti perustella päätoimittajalle päivittäin parin …

LUE LISÄÄ

Kuvagalleria: Mobilisti 4/15

Mobilisti 4/2015 on painossa ja ilmestyy tilaajille 5.6.

LUE LISÄÄ