Imperiumin vastaisku?

JAA
ARTIKKELI

Uusi Mobilisti on saapunut lehtipisteisiin. Lehden 38. tuotantokausi on siis jo puolivälissä. Miten lehti selviää kaudesta toiseen uudistumatta liikaa? Loppuvatko aiheet joista kirjoittaa? Toistuvatko samat virheet vuodesta toiseen? Miten joku voi sekoittaa Simca 1100:n ja Rellu kuutosen? Näihin kysymyksiin ei saa vastausta muuten kuin katsomalla jokaisen jakson, eikun lukemalla jokaisen lehden alusta loppuun. Osta Mobilisti, tiedät enemmän kuin muut. Tilaajana olisit tiennyt jo aiemmin, sillä he saavat lehtensä nopeammin. Tässä Mobilisti 4/2017:n viralliset tiiserit:

Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

TILAA LEHTI

Joko luit nämä autojutut:

Classic Motorshow oli menestys

Kolmen vuoden tauon jälkeen järjestetty Classic Motorshow oli menestys, ja yleisömäärä oli täysin linjassa pandemiaa edeltäneiden vuosien kanssa vapusta huolimatta. Mobilistin osastolla …

LUE LISÄÄ

Keräilykappale painossa!

Nyt on viimeinen mahdollisuutesi ostaa uusi Mobilisti 2000! Joudut tällä kertaa tyytymään lehtipisteiden tarjontaan, uusia tilauksia kun ei enää oteta vastaan. Lehti ei nimittäin ilmesty …

LUE LISÄÄ

Mobilisti 4/18 – Kesä lyhyt, Mobla pitkä

Vuoden neljäs Mobilisti on ilmestynyt! Numerossa 4/2018 mm. kesään hyvin sopiva Ferrari Testarossan talvikoeajo, Packard 1952, intin Land Cruiser HJ80 ja kaislanvihreä Opel Corsa. Kerromme myös …

LUE LISÄÄ