Monet yritykset hassaavat tuhansia euroja imagonmainontaan, brändinhallintaan ja menekinedistämiseen. Meillä Mobilistissa konsernin omat mainosmateriaalit suunnitellaan ja toteuttaa Älykäs Suunnittelu Ky. Se tarkoittaa toimituksen lastenhuoneeseen kokoontunutta sotamiesneuvostoa, joka – yleensä deadlinepäivän iltana, omaan nokkeluuteensa tukehtuen – ideoi, tarvittaessa kuvaa ja leiskaa mainokset. Tässä perjantain ratoksi muutamia näytteistä Älykkään Suunnittelun mainosportfoliosta.
Mikä on suosikkisi? Kommentoi Facebookissa!
Tämä vain löytyi netistä.
Hitler kuulee Mobilistin tilaajasivuista from Tietäjä Savant on Vimeo.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Harley-Davidson VFD 1934 Sata vuotta sitten Kemi Oy:tä kutsuttiin Lapin leivän isäksi. Mennyt valta ja loisto elää enää tarinoissa. Harley-Davidsonin huippumallia valmistettiin viisi …
Vuoden toinen Mobilisti on ulkona! Tällä kertaa aiheina ovat mm. inttinostalginen Proto-Sisu, Fiskarsin edustusautona toiminut Imperial, Opel-farmari kaikilla herkuilla ja …
Kun ei kenellekään kelvannut, Mobilisti 2000 saattoi siistin, mutta vaihteistovaivaisen Pontiac Grand Prix’n viimeiselle matkalleen. Kierrätyksestä huolehti Kuusakoski Oy. Autokierrätystä …